Fenix'i ametlik garantii

 

Fenix taskulampidele ja tarvikutele annab garantii nende tootja Fenixlight Limited. Tootjapoolset garantiid vahendavad Fenix'i ametlikud maaletoojad üle maailma. Iga riigi maaletooja peab tagama tema poolt imporditud ja kohalikule turule suunatud Fenix toote järelteeninduse selles ulatuses, millises tootja on selle ette näinud.

 

Fenix ja Ruike toodete ametlik maaletooja Eestis on Tragi OÜ. Tragi OÜ tagab kõikidele enda poolt ning oma ametlike edasimüüjate poolt Eesti turule müüdud Fenix/Ruike toodetele tootjapoolsete garantiitingimuste kehtivuse. Tasuta garantiiteeninduse eelduseks on toote ostu tõendav dokument. Garantiiteenindus toimub Eestis.

 

 

FENIX/RUIKE TOODETE TOOTJAPOOLNE GARANTII

 

          Kui Fenix/Ruike tootel ilmneb sihtotstarbelise tavakasutuse käigus tootjapoolne defekt esimese 15 päeva jooksul pärast ostutehingu sooritamist, siis vahetab tootja selle uue toote vastu välja. Kui toode ei ole saadaval või kui selle tootmine on lõppenud, siis asendab tootja selle ligilähedaste või paremate parameetritega tootega. 
             
             
           

Kui Fenix/Ruike tootel ilmneb sihtotstarbelise tavakasutuse käigus tootjapoolne defekt 5 aasta jooksul pärast ostutehingu sooritamist, siis parandab tootja toote tasuta. Palun pidage meeles, et erinevatel Fenix'i tootegruppidel on erinevad garantiiperioodid:

  • 5 aastat: Fenix taskulambid, pealambid, jalgrattalambid, laternad, millel on vahetatav toiteallikas
  • 5 aastat: Ruike noad
  • 2 aastat: Fenix taskulambid, pealambid, jalgrattalambid, laternad, millel on sisse ehitatud (integreeritud) toiteallikas
  • 1 aasta: Korduvlaetavad akud, laadijad, jalgrattakinnitused, distantslülitid
             
             
           

Kui Fenix/Ruike tootel tekib tootjapoolne defekt pärast tavagarantii lõppu, siis parandab tootja teie toote tasuta eeldusel, et toodet on kasutatud vaid sihtotstarbeliselt ning see on parandatav ja varuosad saadval. Fenix parandustööde (teenuse) eest tasu ei võta. Klient peab tasuma transpordi ja varuosade eest. Fenix palub eelnevalt konsulteerida maaletoojaga, et selgitada välja toote parandatavus ja ligikaudsed kulud materjalile ning transpordile. Tasuta remondigarantii ei ole kehtiv kui:

  • Defekt on tekkinud tavapärase kulumise tulemusena
  • Defekt on tekkinud mitte sihtotstarbelise ja hooletu kasutamise tulemusena
  • Defekt on tekkinud toiteallika lekkimise või selle vale kasutuse käigus

 

MIDA TASUTA GARANTIITEENINDUS EI KATA

Maaletooja ei ole kohustatud (kuid võib) tagama tootjapoolset garantiid Fenix toodetele, mis ei ole tema poolt maale toodud ja turule lastud. Lisaks ei ole maaletooja kohustatud tagama garantiiteenindust halli turu toodetele (kui Fenix toode on ostetud väljastpoolt Eestit).

Fenix/Ruike tootjapoolne garantii on ette nähtud olukordadesse, kus teie Fenix/Ruike tootel esineb tootjapoolne defekt (ehk tootmisviga) toote sihtotstarbelise tavakasutuse käigus.

Fenix/Ruike tootjapoolne garantii ei kata defekte, mis on tekkinud toote loomuliku kulumise, hooletu või ettevaatamatu kasutuse, mittesihtotstarbelise kasutuse, toiteallika lekke ning põrutuste ja pidevate kukkumiste tulemusena või kaasabil. Samamoodi ei kuulu tootjapoolse garantii alla defektid, mis on tootele tekkinud selle normaalselt suletud detailide avamisel, kui toote kasutusjuhend seda eraldi ette ei näe. Näiteks annab toote kasutusjuhend juhtnöörid lambi avamiseks ja toiteallika vahetamiseks, kuid ei anna juhtnööre lambi pea ning optika eemaldamiseks lambist. See tähendab seda, et lambi pea ja optika eemaldamine ei ole lubatud ning selline tegevus võib tootele põhjustada defekte, mida toote garantii ei kata. Fenix palub taskulampe mitte kasutada vee all, kui tegemist ei ole sihtotstarbelise sukeldumislambiga. Vaatamata sellele, et Fenix lambid on enamasti veekindlad ja maksimaalse kaitseklassiga, võib nende normaalsest ekspluatatsioonist tingitud kulumisaste olla juba selline, et veekindlus ei ole täielik. Kindlasti lugege enne toote kasutamist põhjalikult läbi sellega kaasas olev kasutusjuhend. Fenix/Ruike tooted on loodud kestma ning hoolsa sihtotstarbelise kasutuse puhul pakuvad need muretut kasutusrõõmu aastakümneteks. Kui te kahtlustate, et teie Fenix/Ruike tootel võib olla tekkinud tootjapoolne defekt, siis palun võtke ühendust meie klienditoega. Aitame teid meeleldi.

Saatekulud garantiiteeninduse korral. Toote saatmine garantiiteenindusse toimub saatja kulul. Kui lambil tuvastatakse teeninduses toojapoolne tootmisviga, siis saadetakse parandatud lamp saatjale tagasi saatja kulul. Kui lambil tootmisviga ei tuvastata või kui viga on tekkinud muul viisil, siis on saatjal õigus nõuda saajalt pakke- ja saatekulud lambi tagastamisel mõistlikus ulatuses.