Halli turu kaup

 

MIS ON HALLI TURU KAUP?

"Halli turu kaup" kujutab endast tooteid, mis liiguvad mööda müügiahelaid, mida ei ole tootja või tootja esindaja heaks kiitnud. Ostes Eestis Fenix/Ruike toote Fenix Eesti esindusest (Tragi OÜ) või meie ametlikelt edasimüüjatelt, saate olla kindlad, et tegemist ei ole halli turu tootega ning et teie ostule kehtivad kõik tootjapoolsed garantiitingimused. Garantiiteenindus, kui seda vaja peaks minema, toimub Eestis. 

 

MIS PROBLEEMID VÕIVAD TEKKIDA HALLI TURU FENIX TOODETEGA?

Kvaliteediprobleemid: Fenix Eesti esindus tagab, et kõik meie Fenix/Ruike tooted tulevad otse tootjatehasest kasutades korrektseid hoiustamis- ja transporditingimusi. Valed transpordimeetodid ja hoiustamistingimused võivad oluliselt mõjutada kliendile üleantavat toote kvaliteeti. Lisaks on ette tulnud olukordi, kus halli turu toodete seast on avastatud järele tehtud, modifitseeritud või puuduliku komplektsusega tootekomplekte.

Sobivusprobleemid: Erinevates regioonides müüdavad Fenix tooted võivad olla erinevas komplektsuses, võivad omada erinevaid funktsioone ning olla kohandatud erinevatele toitesüsteemidele (UK vs EU vs US).

Probleemid tootjapoolse garantiiga ning pretensioonide esitamise õiguse puudumine: Kui teie Fenix/Ruike toode on liikunud mööda halli turu müügiahelat, siis ei ole müüja volitatud teie tootele teostama garantiiteenindust. Garantiiteenindust, kui see isegi peaks olema kehtiv, teostab sel juhul tootja. Tuleb silmas pidada, et halli turu toote tootjale tagasi saatmine võib maksta kordades enam, kui on toote omahind ning olla seetõttu ebaotstarbekas. Kui olete ostnud oma Fenix/Ruike toote väljastpoolt Eestit, puudub teil ka õigus esitada tootjale pretensioon tulenevalt Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest. Ostes Fenix/Ruike toote Fenix Eesti esindusest või volitatud edasimüüjatelt, saate olla kindlad, et teie toode on kaetud ametliku tootjapoolse garantiiga, garantiiteenindus toimub Eestis ning et tootmisdefekti ilmnemisel garantiiperioodi jooksul ei pea te selle kõrvaldamiseks täiendavaid kulutusi tegema.

 

KUIDAS ARU SAADA, KAS MINU FENIX ON HALLI TURU TOODE

1. Küsige müüjalt otse, et kas tegemist on ametliku Fenix toodete edasimüüjaga Eestis.

2. Pöörduge päringuga Fenix Eesti klienditeeninduse poole.

3. Kontrollige toote päritolu läbi toote seerianumbri päringu.

 

KUIDAS KONTROLLIDA OMA FENIX TOOTE PÄRITOLU JA ÕIGSUST

Alates 2018 aasta septembrist varustab Fenix oma tooted 11-kohalise seerianumbriga, mis koosneb nii tähtedest kui numbritest (näiteks 89RE7500608). Tähelepanu tuleb pöörata sellele, et kõik seerianumbris sisalduvad tähed on trükitähed ning et seerianumbritest puuduvad tähestiku tähed "I" ja "O".

Kui soovite kontrollida oma Fenix toote päritolu ja toote andmeid, siis sisestage toote seerianumber tootja kodulehe otsingusse.

 

MIDA TEHA, KUI OLEN KOGEMATA SOETANUD HALLI TURU FENIX TOOTE

Tutvuge hoolikalt müügitingimustega. Võimalusel kasutage oma õigust ostutehingust taganemiseks. 

 

MIS EELISED MA SAAN, KUI OSTAN TOOTE AMETLIKULT FENIX'I ESINDAJALT VÕI EDASIMÜÜJALT

Ametlik tootegarantii: Lambid 5 aastat; lambid sisse ehitatud toiteallikaga 2 aastat; akud, laadijad, distantslülitid, jalgrattakinnitused 1 aasta. Garantiiteenindus Eestis.

Kuue kuu pikkune garantiipikendus: Kui registreerite oma toote tooja ametlikul kodulehel, siis on teil võimalus pikendada oma Fenix toote garantiiperioodi kuue kuu võrra.

Kiire tugi ja teenindus: Kui teie Fenix tootel peaks esinema tootmisdefekt või kui vajate kiiret kasutajatuge, siis on Fenix Eesti teid alati nõus kiirelt ja tasuta aitama.

Alati uusimad tooted ja tooteversioonid: Fenix Eesti hoiab läbi oma edasimüüjate müüdavad tooted alati roteerumises. Vaid nii saate olla kindlad, et olete antud ajahetkel soetanud uusima versiooni tootest koos uusimate funktsioonide ja tarkvaraga.